ukraine crest Ми працюємо у воєнний час!
close
Блог

Блог про подорожі

Введите поисковой запрос Visa-Svit
Що потрібно зробити після прибуття до Канади?

Що потрібно зробити після прибуття до Канади?

Складний міграційний процес із переїзду до Канади залишився позаду, віза відкрита, авіаквитки куплено, прощальні вечірки проведено, збори закінчено. З чого починати життя у новій країні?

Першочергові кроки

Хороша підготовка до імміграції припускає, що людина знає, куди їй вирушити з аеропорту. Розумно заздалегідь забронювати номер в готелі, тимчасово зупинитися у друзів, зняти Reception House з харчуванням.

Перше, що потрібно зробити, – передати в імміграційну службу Канади свою адресу та подати заяву в одному з пунктів прибуття в країну на видачу картки постійного резидента, яка є офіційним підтвердженням статусу іммігранта. Статус дозволяє проживати у будь-якій провінції, працювати, навчатися, користуватися медичним страхуванням, правовим державним захистом.

Документ виглядає як звичайна пластикова карта, містить фотографію, персональну інформацію про власника, зашифровані відомості, доступні для прочитання офіцерам міграційної служби.

Заява обробляється 2-3 місяці, картка надходить на вказану адресу.

Інші першорядні дії іммігранта:

  • пошук тимчасового житла (якщо цього не зроблено раніше) за оголошеннями в газетах, на інтернет-сайтах;
  • вивчення карти міста, де ви оселилися, графіка роботи, маршрутів громадського транспорту;
  • придбання телефонної книги із адресами, номерами телефонів державних установ;
  • зв'язок із локальним імміграційним центром.

Подальшими важливими кроками є отримання номера соціального страхування та карти медичного страхування.

Отримання SIN, номери соціального страхування

Social Insurance Number – дев'ятисимвольний номер, який використовується для ідентифікації особи державними органами. Номер соціального страхування потрібен для працевлаштування, здобуття освіти, відкриття банківського рахунку, для доступу до державних програм та посібників. Отримати SIN можна особисто в офісі послуг, Service Canada Centre, поштою, через інтернет, на урядовому сайті.

Для отримання необхідного закордонного паспорта, карти постійного резидента. При особистому поданні номер видається під час візиту до сервісного центру, при дистанційному оформленні приходить протягом 20 днів.

Називати SIN можна лише у разі повної впевненості, що ця інформація справді потрібна та її вимагають із законних причин. Отримувати номер можна від 12 років. Заяву за неповнолітніх дітей подають батьки.

Першого місяця перебування потрібно також оформити карту медичного страхування. Це робиться у поліклініці за місцем проживання. Потрібно заповнити форму та чекати на видання документа протягом трьох місяців.

Пошук постійного житла

Після кількох тижнів перебування в країні потрібно починати пошук постійного житла. Не варто думати, що перша квартира або апартаменти будуть виглядати як у кіно і точно відповідати вашим запитам.

Перші кілька років іммігранти орендують нерухомість. Шукати варіанти можна самостійно, за рекламними джерелами через агентство. Найчастіше термін оренди становить рік із наступною пролонгацією, якщо обидві сторони немає інших намірів.

Якщо варіант знайдено, важливо:

  • переконатись, що орендодавець – власник житла;
  • уважно вивчити договір оренди, звернути увагу на включені комунальні послуги;
  • зробити розрахунок після огляду квартири та оформлення документів.

Ефективний варіант пошуку – приїзд до району, який подобається та особистий обхід виставлених для оренди об'єктів. Перед початком пошуків важливо визначитися з бюджетом та сумою, яку ви можете платити за квартиру. Бажано, щоб на момент розрахунків у вас було відкрито банківський рахунок.

Відкриття банківського рахунку

Банківська система Канади стабільна та безпечна, діяльність великих фінансових установ контролюється державою. Вибирайте відділення, яке розташоване близько до місця проживання. Для відкриття рахунку потрібний паспорт, номер соціального страхування. Іммігранти, що знову прибули, можуть пред'явити IMM 5292, документ, що підтверджує статус постійного жителя, його по приїзду видає імміграційна влада.

Клієнт сам обирає вид рахунку, який потрібний:

  • поточний для ведення щоденних банківських операцій;
  • накопичувальний;
  • кредитний.

При відкритті кредитного рахунку важливо уважно прочитати договір, дізнатися про ставку, співвіднести витрати зі своєю платоспроможністю, щоб формувати позитивну історію з початку перебування в країні.

Власнику поточного рахунку видається дебетова банківська картка, з якої можна знімати гроші в банкоматах та розраховуватись у торгових точках, за послуги.

У перші місяці життя в країні бажано знайти роботу, записатися на курси англійської мови французької мови, влаштувати дітей до школи.

Візова підтримка

Візи в усі країни світу Посвідка на проживання у Европі

Залишити заявку

Приєднуйтесь

Більше новин

Заявка на отримання візи

Потрібна консультація? Задайте питання эксперту

Замовити зворотній дзвінок

Потрібна консультація? Задайте питання експерту

Ви не заповнили обов'язкові поля, або ввели некоректні дані.
Будь ласка, заповніть зазначені поля.

Ваше звернення успішно зареєстровано.
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.

Ваше звернення успішно зареєстровано.
Ваша заявка буде розглянута, посля чого, на Вашу пошту надійде повідомлення з паролем для перегляду прайс-листа.